hehe to chyba sobie poradzę :szeroki_usmiech
[O1] 1.9 TDI nie chce odpalić
Zwiń
X
-
Zamieszczone przez madakdzisiaj rano odpalił z małymi problemami a po przejechaniu ok 200 m po prostu silnik się wyłączył i już kompletnie nie mogę odpalić. rozrusznik kręci ale samochód nie chce zapalić
Bo jeżeli tak to z tego co pamiętam w tych silnikach były problemy z przekaźnikiem od sterownika silnika (bodajże) że samochód gasł i nie chciał zapalić.Rozum każdy ma, ale nie każdy go używa.
Komentarz
-
-
Problem rozwiązany. sprawcą okazały się oringi w filtrze paliwa. Kupiłem nie orginalny filtr w którym oringi są gumowe i gdy temperatura spadła po prostu zesztywniały na kamień i dostało się powietrze. W orginalnym filtrze oringi są silikonowe i nie ma mowy o tym żeby zesztywniały od niskiej temperatury. Także po wymianie samochód znowu śmiga bez problemowo :szeroki_usmiech
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez mrokoZ tego co napisałeś to samochodów sam zgasł w czasie jazdy?
coś z paliwem jest moim zdaniem, czy z pompą->Usługi elektroniki/małej mechaniki VAG, usługi IT
->Superb 2FL CFGB DSG 4x4 Platinum+
poprzednie modele:
->O2FL CFHC DSG Elegance+ 2016-2020
->O2 BKC+ARL 4x4 Adventure+ 2010-2016
O1FL ASV Ambiente Ice 2003-2010 VW Golf 3 AAZ Classic 2000-2003
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez madakProblem rozwiązany. sprawcą okazały się oringi w filtrze paliwa. Kupiłem nie orginalny filtr w którym oringi są gumowe i gdy temperatura spadła po prostu zesztywniały na kamień i dostało się powietrze. W orginalnym filtrze oringi są silikonowe i nie ma mowy o tym żeby zesztywniały od niskiej temperatury. Także po wymianie samochód znowu śmiga bez problemowo :szeroki_usmiech
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez madakProblem rozwiązany . sprawcą okazały się oringi w filtrze paliwa. Kupiłem nie orginalny filtr w którym oringi są gumowe i gdy temperatura spadła po prostu zesztywniały na kamień i dostało się powietrze. W orginalnym filtrze oringi są silikonowe i nie ma mowy o tym żeby zesztywniały od niskiej temperatury. Także po wymianie samochód znowu śmiga bez problemowo
się spóźniłem widzę->Usługi elektroniki/małej mechaniki VAG, usługi IT
->Superb 2FL CFGB DSG 4x4 Platinum+
poprzednie modele:
->O2FL CFHC DSG Elegance+ 2016-2020
->O2 BKC+ARL 4x4 Adventure+ 2010-2016
O1FL ASV Ambiente Ice 2003-2010 VW Golf 3 AAZ Classic 2000-2003
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez madakno wszystko gra i buczy :szeroki_usmiech ale dzięki za wszystkie sugestie bo były konstruktywne i bardzo przydatne :thank: :thank: :thank::diabelski_usmiech
Komentarz
-
-
Pierwszy to przeladowanie turbiny raczej nie ma nic wspolnego o ile cos z rozpadnietej turbiny nie wlecialo do cylindrow.
18080 Coolant Fan Control 1: Open or Short to Ground
There is a whole list of testing procedures but you need a DRBII scan tool to do the tests. SYMPTOM P1762-GOVERNOR PRESSURE SENSOR OFFSET VOLTS TOO LOW OR HIGH WHEN MONITORED Continuously with the key ON and the engine running. SET CONDITION This code will set if the governor pressure is out of range in park or neutral for 1.3 seconds for three consecutive bad 3.0 second tests and sump temperature > 10 �C (50 �F) and < 127 �C (260 �F) are required to set the code. POSSIBLE CAUSES Powertrain control module Powertrain control module - 5 volt supply high Powertrain control module - after 5 volt supply shorted to voltage Powertrain control module - after 5 volt supply shorted to voltage in trans Repair the 5 volt supply circuit and check the PCM Replace the trans solenoid assembly and check the PCM Intermittent condition Powertrain control module - internal fault 5 volt supply circuit open Check for other trans DTC's Governor pressure sensor signal circuit shorted to voltage inside trans Check trans fluid level and condition Governor pressure sensor signal circuit shorted to voltage Park neutral DTC present 5 volt supply circuit shorted to ground Governor pressure sensor signal circuit shorted to 5 volt supply circuit Governor pressure sensor signal circuit shorted to 5 volt supply circuit inside trans Governor pressure sensor signal circuit shorted to ground 5 volt supply circuit shorted to sensor ground Governor pressure sensor signal circuit open inside trans Governor pressure sensor signal circuit shorted to sensor ground GOV pressure sensor signal circuit open Governor pressure solenoid Governor pressure sensor signal circuit shorted to ground inside trans Powertrain control module - 5 volt supply circuit low Sensor ground circuit open Transmission line pressure low Governor pressure sensor signal circuit shorted to sensor ground inside trans 5 volt supply circuit open inside trans 5 volt supply circuit shorted to ground inside trans 5 volt supply circuit shorted to sensor ground inside trans Sensor ground circuit open inside trans Governor pressure sensor Copyright � 2002 ALLDATA LLC That means you go to your local Dodge dealer, grab the Governor Pressure Solenoid, Transducer, 2 gallons of Mopar ATF, a filter, and gasket and change them out. It takes about 1 hour total to do the job in your driveway. YOU DO NOT HAVE TO REMOVE THE VALVE BODY Once the pan is dropped and the filter is removed you will notice the wiring laced threw-out the valve body. These lead to your GPS and Transducer solenoid. I didn't want to go the dealer route and pay big bucks for the Governor Pressure sensor and Governor Pressure solenoid. With a little online searching I found Transtar Industries, Inc. at www.transtarindustries.com Part numbers where 20A-120A for the sensor and 5A-303 for the solenoid. The prices quoted me were just over $120 for both parts. This was $100s better than what the dealer quoted me. This was for a 1997 46RE transmission. Also applies to the 47RE trans. MRinfinit3 Jake- ASE Master Certified Tech. 2008
Cos takiego znalazlem, to moze miec cos wspolnego z uruchomieniem silnika.
Jakbys szukal specjalisty to mozesz udac sie smialo tu: http://lubelskie.teleadreson.pl/lubl...81411aad0.html
Komentarz
-
-
Mojej skodzinie tez cos ta zima nie sluzy. Najpierw mialem problem z odpaleniem na cieplym silniku (tak mi sie wydawalo). Poniewaz za kilka dni mialem jechac na obsluge wiec zostawilem problem na pozniej (dawka i kat wtrysku ustwawiane byly w czerwcu). Niestety wczoraj wieczorem rowniez nie odpalilem ale tym razem zimnego. Filtry i swiece zamowione juz leza w warsztacie, ale do warsztatu daleko. Zaczynaja sie poszukiwania. Moze filtr zapchany, moze paliwo nie dochodzi do wtryskow, akku kreci, ciemno, zimno i do domu daleko. Skonczylo sie na wezwaniu lawety. Przyjechal, pokrecil ze dwa razy, nie odpala. Teraz ja wsiadam, maska do gory, krece, i... odpalil. Mialem szczescie, ze trafilem na mechanika a nie na "laweciarza". Problemem jest zawor EGR. Po wylaczeniu stacyjki, zawor zatykal sie i nie odskakiwal.
Komentarz
-
Komentarz